zaterdag 3 december 2011

Trots

Hebben jullie dat ook weleens dat jullie trots zijn op een bepaald meubelstuk of er gewoon heel blij mee zijn?
Nou,  ik ben bijv. heel trots op deze stoel!
En weet je waarom? Omdat ik hem zelf opgeknapt heb! Trots!!!
Mijn vader kon ook meubels stofferen, alleen hij leeft helaas niet meer....
Wat leek het me leuk als ik dat nou eens zelf kon.
Op zoek naar een cursus kwam ik terecht bij Dianne Lavrijssen in Giessen.
Op MP had ik deze stoel op de kop getikt en hiermee zou ik gaan lessen.
Eerst het houtwerk wit geschilderd natuurlijk, ik dacht als hij af is verkoop ik hem wel weer.
Na een paar dagen de cursus gevolgt te hebben was de stoel klaar!
Wat vond ik dit leuk om te doen, echt iets voor mij. Dit ga ik vaker doen!
En de stoel die is nooit meer weggegaan....

Fijn weekend nog!
Joanike

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stoel ik wil dat ook eens gaan doen lijkt me super en natuurlijk doe je dat nooit meer weg ......en je prachtig sfeertje met je dienblad heb je leuk gemaakt heerlijk op de bank mmmmmm geniet er lekker van lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een prachtige stoel....echt een plaatje..... en wat kun je hier trots op zijn Joanike....ik kom per toeval op je prachtige en sfeervolle site... en heb mij als nieuwe volger bij je aangemeld,het ziet er hier echt heel gezellig uit...mijn complimenten hoor...ik hoop dat je ook eens bij mij langs komt...
    Lieve groet en een fijne avond.....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige stoel!!!! En zelf opgeknapt, dat maakt 'm helemaal bijzonder!

    Ik ga je volgen!

    Lieve groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Daar maak je me heel blij mee!
Groetjes Joanike

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.