maandag 16 april 2012

De buit

Hier de beloofde foto's van de buit van afgelopen weekend!
Zaterdag was ik naar Hedel geweest, hier werd een rommelmarkt gehouden in het dorpshuis.
Hier scoorde ik de broodtrommel , groene kruistrommeltje en het Verkadeblikje (vol met knopen!).
Afgelopen zondag werd er in Rossum voor het eerst een kofferbakmarkt georganiseerd.
Hier vond ik de sprei (moet wel nodig gewassen worden!), stormlamp, 2 mooie lijstjes en een zeepbakje van S.C. Maestricht. Jullie begrijpen, mijn weekend kon niet meer stuk! Heerlijk!

Het zeepbakje hou ik lekker voor mezelf, maar de rest neem ik a.s. zondag mee naar de Betuwse Lente fair.
Zo zie je maar dat er op de dorpsrommelmarktjes nog best wat te vinden valt!

Groetjes Joanike

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk snuffelen tussen rommel.... schatzoeken.
    Je bent goed geslaagd, veel succes op je lente fair a.s weekend.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vondsten, vooral de broodtrommel vind ik heel erg leuk!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vondsten heb je gedaan! Leuk hoor om dan weer allerlei mooie spulletjes voor jezelf/de verkoop te vinden. Mijn opbrengst was (helaas) zeer beperkt... volgende keer beter. Succes op de fair.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Joanike, de buit die je gevonden hebt. Zeepbakjes vind ik ook altijd leuk. Trouwens die broodtrommel ook.
    Succes met je spullen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die broodtrommel die vind ik echt super mooi....Mooie spulletjes heb je weer gevonden....
    Succes op de fair..
    Lieve groeten...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer mooie 'schatten' gevonden!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vondsten heb je gevonden hoor!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes allemaal.
    groetjes, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie vondsten ...tja je kan niet alles voor jezelf houden he hahahaha veel plezier zondag .lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie dingen heb je gevonden...en ja ik ken dat, eigenlijk wil je alles wel zelf houden...maar dan wordt je huis echt te klein, en ook al dat afstoffen nog...ha,ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie vondsten en een sfeervolle post!

    Fijne nieuwe week!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Daar maak je me heel blij mee!
Groetjes Joanike

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.