maandag 28 november 2011

Heerlijk middagje.

Afgelopen zaterdag ben ik lekker met een collegaatje op pad geweest.
Eerst gingen we naar Oosterhout, naar.....Brocanterie Déja Vu natuurlijk!
Wat een mooie winkel zeg! Wauw! Hier heb ik het kerstnummer van Jeanne d'Arc Living gekocht en heel veel inspiratie opgedaan.
Vervolgens zijn we naar de kringloop in Almkerk gegaan. Deze zit in een mooi oud pand en is altijd leuk om te snuffelen, hier vond ik nog 2 leuke glaasjes.
Toen we in Almkerk uitgesnuffeld waren gingen we naar ons hoofddoel....de kerstmarkt in Genderen! Het is de 3e keer dat we hier zijn geweest, maar hij blijft leuk!
Hier stonden o.a. Conny van Verleeden Tyd, de Brocantezussen en Hippe Kip Brocante. Ook stonden er 2 dames die in vintage stijl doen scrappen, zo creatief! Deze dames hebben ook een blog, moet je zeker eens kijken! http://vintagebymandyenjaimy.blogspot.com/ Wat een gezellig sfeertje hangt hier toch altijd! En natuurlijk ging ik hier ook niet weg zonder mooie aankopen! Ik zal van de week nog een fotootje maken van m'n aanwinsten...
Fijne week allemaal!
Groetjes Joanike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Daar maak je me heel blij mee!
Groetjes Joanike

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.