vrijdag 25 november 2011

In den beginne...

Wat was ik blij toen ik jaren geleden eindelijk ging samenwonen en ons huisje kon inrichten!
Nou ben ik niet iemand die naar een woonwinkel rent en daar alles in 1 keer koopt, nee, geef mij maar een rommelmarkt of kringloop, lekker snuffelen!
En zo hebben we in de loop der jaren een steeds gezelliger huisje gekregen, want oude spulletjes geven sfeer!
Ook knapte ik spulletjes op, een lik verf hier en een lik verf daar, en zo past het allemaal toch bij elkaar.
Maar ondertussen is ons huisje wel vol genoeg, maar toch blijf ik het leuk vinden om die rommelmarkten en kringlopen af te struinen.
Dus kan ik het niet laten om toch weer met "meuk" thuis te komen. Nou knap ik het op en verkoop ik het weer, kan ik er een ander mee blij maken, mooi toch!
En zo is Beau Blanc geboren....
Wie weet ooit in de toekomst een winkeltje daar droom ik nog van.
Voorlopig hobbyen we lekker even verder!

Fijn weekend!

Groetjes Joanike

1 opmerking:

  1. Hoi Joanike,
    inderdaad was het een gezellige markt! We hebben genoten. Veel plezier met de mand. Ga je hem ook pimpen? groetjes Mieke en Annebeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Daar maak je me heel blij mee!
Groetjes Joanike

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.